14/06/2015

232. Mommy Bag V2.0

(English version starts in the middle of the post)

Hej wszystkim! Dzisiaj chciałam na szybko pokazać moje drugie podejście do torby, którą szyłam według wzoru Ekateriny. Tym razem szyłam z dość grubej tkaniny BLÅVINGE (Ikea). 



Wprowadziłam jedną zmianę - metalowe napy zamieniłam na panel z wszytym zamkiem. Napy sprawdzają się dość dobrze w mojej pierwszej torbie, ale zawsze pamiętam żeby portfel, karty i wszystkie ważne pierdołki trzymać w osobnej kosmetycze, albo wcisnąć je w wewnętrzną kieszeń. M., która będzie użytkować botaniczną torbę, nie będzie się musiała tym martwić :)


Torba jest na tyle duża, że swoją wersję używałam jako bagaż podręczny albo podczas wypadów na weekend. Jeśli biore ją do pracy, zmieszcze w niej wszystkie dokumenty i szpargały, łącznie w pojemnikami na śniadanie, przekąskę i obiad. 


A teraz siadam do produkcji taśmowej - będą kosmetyczki, torby i różne cudności :) Do następnego, i do zobaczenia na Facebooku!

Hi Everyone! I wanted to quickly show you my second version of Ekaterina's Mommy bag. This time I used Ikea's Blavinge fabric - I really like its texture. It is almost denim-like, so it gives you a good structure for bags. 


I just made one change in this version - instead of metal snaps, I went for a zippered panel. My bag with snaps works perfectly well for me, but I need to remember to keep my wallet, cards, keys and everything of value in the zippered pocket, or in a separate cosmetic bag - this is not ideal. So since I won't be using this second bag, M. asked me for something more secure. I hope she will like it!

The bag is very roomy, which is one of the best things about it, and it holds all documents, calendar, cosmetic bag, as well as all of my breakfast/snack/lunch containers. Yes, I take these to work on each day. 

So, now that I've updated you, I can start working on a bigger order - it will be a combination of cosmetic bags, bags, tote bags, etc. See you next time, and do not forget to like me on Facebook!

1 comment:

  1. Śliczna jest ta torba Asiu ! Aż zazdroszczę przyszłej właścicielce ! Buziaki i serdeczne uściski ! :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...