07/02/2013

183. Wesołych Cyrków / Merry Circus

Ja to mam zapłon. Dziś zobaczycie rubasznego dziada z siwą brodą, mhm, Gwiazdora jak to się mówi w Wielkopolsce :) Wszak wiadomo, że to Gwiazdor przynosi prezenty. W listopadzie, oglądając filmy Roba Zombie (np ten), więc w cholernie świątecznym humorze, uszyłam na próbę taki dynksik niby to kosmetyczka, niby to torebka:

I'm so last year. Today you're gonna take a look at the fat guy who brings you presents once a year. That's right, Santa Claus :) I made a Christmas themed clutch last November, while watching Rob Zombie's slasher movies. I like to keep the balance, you know :) So it was the first one I made using Michelle's Strap Clutch pattern:



 

Szyło się miło, instrukcje były bardzo czytelne, odważyłam się więc użyć cyrkuśną tkaninę, którą chomikowałam już od jakiegoś czasu, żeby popełnić torebkę nr 2. Wzór można kupić tutaj. Żeby nie było zbyt ponuro, użyłam cytrynową nić do obszyć. Zamiast magnesu czy rzepu, postawiłam tym razem na zielony guzik z odzysku. Mi się podobają. Obydwie :)





And I liked the pattern so much, that I finally decided to use a Circus FQ I was stashing for far too long. I wanted to 'break' the black colours here, so I used bright yellow thread to topstitch. I also decided to use a regular button as a closure, instead of velcro or magnetic closures. I like how both of the clutches look.




8 comments:

  1. love them both but really love the Christmas one

    ReplyDelete
  2. mnie tez sie bardzo podobaja :) sa idealne na jakies wyjazdy weekendowe zeby napakowac tam kosmetyki i inne pierdoly :D musze kiedys uszyc podobna, bo moje juz mi sie znudzily :D

    ReplyDelete
  3. Naprawdę ładne obie, ale bardziej cyrkowa :D

    ReplyDelete
  4. Gdzieś zgubiłam początek posta ;) Hmmm dyngsik- :D

    ReplyDelete
  5. Gwiazdorkowa może już zbyt gwiazdorkowa... Cyrkowa jest fantastyczna. I fason świetny. I guzik też mi się podoba! Gratuluję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Cyrkowa też jest moim faworytem, gwiazdorkowa była jazdą probną tego wzoru, więc spełniła swoje zadania :)

      Delete
  6. Ty to sama zrobiłaś?? Jeżli tak, to wielkie wow! Jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...