09/09/2012

158. Tetris QAL 7



Dzisiaj będę was raczyć przedostatnim postem w tetrisem w roli głównej. Udało mi się zszyć całość przodu, ale nie zdążyłam absolutnie złożyć wszystkiego w całość, przepikować i potraktować potwora z lamówki. Potwora, bo nadal jestem zdziwiona wielkością tej bestii :) No ale nadal mam na to czas, Olka została poinformowana, że quilt będzie prezentem na Gwiazdkę.



The last but one post with tetris in the background! I managed to sew borders to the front, but didn't have time to put batting, back and quilt it, not to mention make a binding :) I still have time to do that, as Olka knows the quilt will be her Christmas gift :) So I still can take some time to consider how to quilt it and what binding to make. 


Poważnie rozważam pikowanie tej cholery w poziomych liniach prostych. Wiem, że może to zająć mnóstwo czasu, ale motam się między upierdliwym szyciem 'po linii' i między 'free motion quilting'. Podejrzewam, że będę niezdecydowana do samego końca. Ach my baby... ;)


I seriously consider quilting this baby in straight lines. But I also think about free motion quilting (loops would look kinda cool, don't you think?). Oh I think it will take forever to make a decision. That's the burden of being a woman :P


11 comments:

  1. The looks stunning. I love the shot of it in the light. It looks like stained glass :)

    ReplyDelete
  2. i się okazało, że nie jestem sama!!! mój tetris leży na glebie i płacze. Do 11 nie dam rady go skończyć:(, płańkam. PS. Dawaj znać z linii pikowanego frontu:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój takoż leży i smarki rzewne rozprzestrzenia dookoła :) ależ wyszedł z niego wielkolud, ile ja zmarnuje szpulek żeby to przepikować!!??

      Delete
  3. Łoo jejku jakie to wielkie!. Robi wrażenie, zarówno wyglądem jak i rozmiarem. Mi by się chyba bardziej podobało pikoanie po liniach. Podziwiam wytrwałości, ale jak widać dla takiego efektu warto :),
    Magdalena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie zaczynam się skłaniać bardziej ku liniom. I powstaje kolejny dylemat - jeden kolor nici, czy szaleć z kilkoma?

      Delete
  4. cudny! ciekawa jestem jak w koncu go przepikujesz :) najlepsze efekty wychodza jak sie nie planuje, wiec spodziewam sie ze nas zaskoczysz pozytywnie :D

    ReplyDelete
  5. I totally understand your dilemma with quilting it. After going back and forth over it I just went for straight lines tracing around some of the tetris blocks. You top looks great and huge!

    ReplyDelete
  6. Pewnie z kilkoma kolorami byloby ciekawiej, efektowniej, ale wcale sie nie zdziwie,jak zwyczajnie nie bedziesz mogla juz na niego patrzec i zrobisz jednym kolorem! Jest rzeczywiscie ogromny!!!!!!!! :D

    To ja Mania! Ale pisze od corci i nie chce im tu bruzdzic z logowaniem do googla....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieje, ze wizyta u cory przebiega w jak najlepszych nastrojach :) relaksuj sie! ja akurat jestem u matuli na mini wywczasie ;)

      Delete
  7. Świetny quilt, świetny pomysł. Od razu skojarzył mi się z grą i dzieciństwem. Uśmiech od ucha do ucha :D.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...