03/06/2012

128. Ludowo / Folkish

Ot i kolejny produkt, który jest efektem mojego samozaparcia w wykorzystywaniu książek z literatury fachowej ;) Tym razem chyba najprostszy projekt z książki "Style Stitches" Amy Butler, czyli dwustronna torba w rozmiarze XXL. Jest na serio ogromniasta!

Yet another project that stems from my resolution of making 'things' according to instructions in my craft books. This time I made reversible tote bag as per instructions from Amy Butler's 'Style Stitches'. It's really huge!


Szyło się ją bardzo prosto i przyjemnie, wykorzystałam do jej zrobienia tkaninę w Matrioszki i folkowe kwiatki. Na kieszonce doszyłam drobną aplikację, bo bez niej torba wydawała mi się trochę łysa. 

It's super easy to make. I used to this project fabric that I bought last year - I like nesting dolls a lot, so when I saw Matrioshka print, I had to have it! I also added application on the front pocket - without it the bag was missing 'something'.

 v1 a
 v1 b

Nie mogłam się powstrzymać i rączki zrobiłam w kolorze mojego ukochanego ostatnimi czasy turkusu. Torba pomieści wszystko! Myślę, że super nadaje się na wypad na plażę, albo zakupy do warzywniaka :) 

I couldn't resist myself, and I had to make turquoise handles, it's my color of the last two months. This bag is ginormous! I think it's perfect for shopping or it can be even used as a beach bag.

 v2 a
v2 b

Mam nadzieję, że wam się spodoba. Dziękuje za zaglądanie i witam wszystkich nowych obserwatorów :)

I hope you like it! Thanks for stopping by and 'hi' to all of my new readers!

11 comments:

  1. Przecudna!:D:D:D Taka "moja" :D

    ReplyDelete
  2. Śliczny materiał, a te rączki w turkusie to kropka nad "i":))

    ReplyDelete
  3. Jest ogromniasta i superowa! Uwielbiam takie wzory i wykonanie perfecto!

    ReplyDelete
  4. Piękne kolory i praktyczne ;)

    ReplyDelete
  5. prześliczna !!

    bardzo mi sie podoba :D

    ReplyDelete
  6. Piękna :-) jeszcze do niedawna nie byłam przekonana do takich toreb, ale teraz już wiem że są bardziej praktyczne od jednorazówek :-)

    ReplyDelete
  7. Olá! Gostei muito de suas postagens. Um abraço.

    ReplyDelete
  8. Och jak ja uwielbiam folkowe klimaty mmmm piękna jest!

    Nudno tu u Ciebie w sumie: co post, to się ma ochotę pisać to samo że piękne, że słodkie, że śliczne, już nie będę przynudzać ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nudno, fakt, ale przynajmniej zawału nie dostaniesz z dnia na dzień, bo szokujących rzeczy raczej nie pokażę ;)

      Delete
  9. o wow sprzedaj mi ją!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha, nie ma takiej opcji ;) Dodam tylko, że torba idealnie pasuje w wymiaru standardowego bagażu podręcznego wymaganego przez większość linii lotniczych :)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...