30/05/2012

127. Paper Piecing

Postanowiłam spróbować czegoś nowego i sprawdzić, z czym się je 'paper piecing' :) Efekty prac robionych tą właśnie metodą zawsze powalały mnie z nóg, ale ja postanowiłam zacząć małymi kroczkami. Nie będę się porywać z motyką na słońce :) Zebrałam skrawki w odcieniach niebieskości, poszukałam wzoru na coś co wyglądało na prosty blok i zakasałam rękawy do pracy!


Last week I decided to step out of my comfort zone and try paper piecing. I admire beautiful patchwork blocks made with this method and my little heart always envied those who made them :) So I though it's high time to try it. I found online instructions for a simple block that I though was perfect for a beginner and I was absolutely right!


Polecam zajrzeć tutaj, jeśli chcecie zacząć przygodę z 'paper piecing'. Wydrukowałam szablony, wycięłam je, poprzyszywałam do wybranych tkanin i wyszła mi słodka kropelka deszczu. Patrząc na zdjęcie z lewej strony, kawałek tkaniny w kropeczki wygląda na przekrzywiony, ale to wina zdjęcia, w rzeczywistości wyszło mi na serio prosto! Żadnych krzywizn :) Jeszcze nie wiem co zrobię z tym blokiem, ale chyba pasowałby idealnie z pogodową tasiemką od koleżanki!

I used this pattern and I recommend it to any newbie at paper piecing - it's quite simple and if you master precise cutting, it will be a piece of cake, I promise! Though the block in the left corner looks wonky (dotted fabric) it really isn't - it's only a bad picture, I promise :) I don't know yet how this block will be used, but it fits perfectly with the ribbon I got in April - Tabea, thank you! <3


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...