14/05/2012

122. Szyjmy Pluszaki! / Let's Sew Some Toys

Moi Drodzy, zachęcam was gorąco do zakasania rękawów i uszycia jakiegoś stworka, który wywoła uśmiech na buzi dzieciaczków, które tego bardzo potrzebują! Możemy wesprzeć Dzień  Dziecka w Przedszkolu Specjalnym nr 100 na os. Uroczym w Krakowie. Wystarczy poświęcić trochę czasu i stworzyć kolejną zabawkę, którą przecież już tyle razy szyliście :) To nic trudnego!


Ja przyłączyłam się do akcji dzięki Ewelinie z jakuszyc.pl i przygotowałam Słonika, którego idę jutro wysłać na pocztę. Po szczegóły zapraszam tutaj. Zabawkę należy wysłać w takim terminie, aby trafiła na imprezę, która organizowana będzie 30.05 bądź 6.06. Do szycia Obywatele / Obywatelki!


Przy okazji, chciałam bardzo podziękować Ewelinie za wyróżnienie, które przyznała mi na swoim 'starym' blogu :) Bardzo się cieszę, że Tutinelli przybywa Obserwatorów i zdarza mi się dostać przesympatycznego maila :) Takie rzeczy dodają skrzydeł mojej maszynie! :)



This entry is about a charity action that's taking place in Kraków, Poland, by the end of this month. If you wish to join it, you just have to sew a toy and send it to the address specified in this post. I appreciate that bloggers from abroad may not join the action, because the time is running already, but I though it would be unfair to publish a post in Polish only :)



1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...