12/05/2012

121. Kotwiczki, Łódki itp / Anchors, Boats etc.

Udam, że nie było tu zbyt długiej przerwy i od razu przejdę do rzeczy :) Jakiś czas temu zgłosiła się do mnie na FB Magda z zapytaniem, czy podjęłabym się uszycia kilku rzeczy do pokoju chłopięcego, który urządzany będzie w stylu marynistycznym! Przecież nie można odmówić, statki, kotwice, no przecież to miód na moje serce! Dogadałyśmy szczegóły, zamówiłam tkaniny i pod koniec kwietnia zaczęłam kroić, zszywać i namiętnie prasować :) Ustaliłyśmy, że robimy dwie narzuty, dwie poszewki na poduchy i sznur chorągiewek. Oto efekt mojej pracy:



I'll pretend like there was no break from bloggin' and I'll just cut to the chase :) Some time ago I got a message on FB from Magda who asked me if I'd be willing to make something for a nursery. It turned out that she has two boys and would like to make a nautical/marine style all around the room! I just couldn't say no. I love anchors, boats and stuff oh so much, that it sounded heavenly! So it's been decided that I'll make two quilts, two pillow covers and bunting. And now you can finally see the results of my work:



Narzuty mają +/- wielkość 78-80cm na 160 cm, poduchy to klasyczne 40x40, a chorągiewki rozciągają się na długość 3m. Zszywanie wszystkich części narzut było dość pracochłonne, ale jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Bardzo miło mi się pracowało przy tym zamówieniu, pewnie przez to, że super dogadywało mi się z Magdą, no i pracowałam z rewelacyjnymi tkaninami :) Trudno teraz będzie się z tym wszystkim rozstać. A jak wam się podoba?



Quilts are +/- 31.5''x63'', pillows are typical 15.7''x15''17 and the bunting is 118" long. It was time consuming to piece all elements together, but I really like the final effect. It will be hard to say goodbye to all these items, but I still have some fabrics left, so maybe I'll make something for myself :) And I still have pictures. This order was both a pleasure and a challenge. How do you like it? Want to see a larger image? Just click on it :)




Dodam tylko, że w tym miesiącu na blogu pojawią się dwa tutoriale, jedna rozdawajka i inne atrakcje :) Trochę się stęskniłam za blogowaniem przez te 2 tygodnie, więc wracam z impetem!


Let me just add that this month I'll publish two tutorials and announce one giveaway, so stay tuned! I missed blogging :)


10 comments:

  1. Ale piękne są te narzuty.. Tylko pozazdrościć talentu i cierpliwości:)

    ReplyDelete
  2. Cuuuudo! Narzuty boskie, sama bym się taka owinęła, nieważne że nie jestem kilkuletnim chłopcem;)

    ReplyDelete
  3. Świetne, wszystko wygląda bardzo profesjonalnie i elegancko. Chyba się musiałaś napracować, ale efekt z pewnością rekompensuje włożoną pracę :)

    ReplyDelete
  4. świetne - bedzie cudny pokoj

    ReplyDelete
  5. Piękności!Jak się cieszę, że trafiłam do Ciebie! Tyle inspiracji ;-) Cudowne są te kotwiczki malutkie, proszę zdradź mi gdzie można takie kupić. Marzę o takich kotwiczkach od bardzo dawna...Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje! Kotwiczki i łódki kupiłam na Etsy, jest wielu sprzedawców, którzy je sprzedają, tkaniny to Dear Stella, seria Anchors Away :)

      Delete
  6. Bardzo dziękuję za informację ale chyba nadal będę o kotwiczkach marzyć bo zakupy zagraniczne online to dla mnie czarna magia ;-) Tak czy inaczej przejrzałam wszystkie Twoje wyroby i doszłam do wniosku,że masz magiczne rączki! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. narzuta marzenie :-))))) U nas też szykowanie pokoju dla naszego synka i też chcemy mieć styl marynarski :-) ale nie mam talentu by uszyć taaaaaaką czadową narzutę !! Materiał w kotwiczki i łódeczki BOMBOWY

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...