16/04/2012

116. Szczwana Lisica / As Cunning As a Fox

Mam ostatnio postanowienie, że w maju i czerwcu nie kupię żadnych materiałów oprócz tych niezbędnych do dokończenia aktualnych/zaplanowanych projektów. Zaczęłam więc używać tego co akurat mam na składzie. Na pierwszy rzut poszły tkaniny od koleżanki, którymi wymieniamy się przy okazji spotkania raz na (średnio) pół roku :) Pierwszy materiał, który wykorzystałam jest w lisiczkę FloręFox, z którą tasiemkę mogliście zobaczyć tutaj


Dobrałam do tego resztki materiałów, które miałam 'skądś tam' i wysmyczyłam sobię ozdobną poduszkę na kanapę w kolorach turkus/czerwień. 


 To połączenie kolorów mi ostatnio przypasiło, więc mam coś dla siebie, co cieszy moje oko :) A jak wam się podoba?


I've made a resolution for May and June - I forbid myself to buy new fabrics with one small exception - I can only buy the ones I need to finish my current projects with, and that's it. So I slowly start to come to terms with this thought and I use fabrics I got from Tabea :) For the first project I used FloraFox fabric and the ribbon I showed you guys in this post. 



I was in a desperate need of a new, fresh pillow for our living room, and I used colors I am currently in love with: red & turquoise. I'm pretty proud of it - and how do you like it?

7 comments:

  1. Super poduszka. I mi się czerwień z turkusem podoba i nie kłóci:)

    ReplyDelete
  2. Śliczna! Połączenie kolorków genialne (jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych) czerwień i niebieskości pasują do siebie idealnie, podobają mi się także połączenia wzorów :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Poducha wyszła bardzo ładnie, zestawienie kolorów też się ciekawie prezentuje, więc "wytwór" uważam, że jest w 100% udany :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Jestem tu pierwszy raz, ale Twoja kreatywność mnie strasznie przyciągnęła :) dlatego będę tu częściej wpadać :) strasznie fajnie dobrałaś strukturę tkani,bardzo ładnie kolorki ze sobą kontrastują.Obserwuje,zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  5. Wielkie dzieki! Zdazylam juz uszyc druga poduche z malych kawalkow tkanin, niedlugo zaprezentuje na blogu :) Ale tym razem postawilam na polaczenie blekit/czarny i bialy, moze tez wam sie spodoba :)

    ReplyDelete
  6. Matko, ta nawet z tyłu jest śliczna! :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...