15/04/2012

115. Boimy Się / We're Scared

Mhm, widać przerażenie w jego oczach? Tak samo wygląda to u mnie, bo wzięłam sobie za punkt honoru uszyć spódniczkę elastik-fantastik, taką wygodną i och ach :) 


Pierwsza próba okazała się nieudana, bo dżersej nie rozciągał się tak jak przewidywałam. Tą spódniczkę będę albo wydawać którejś ze szczuplejszych koleżanek, albo poczekam aż łaskawie będzie na mnie pasowała. Tymczasem poprawiłam sobie szablon i może w tym miesiącu zabiorę się za wersję 2.0 :)


Can you see terror in his eyes? Well, mine are no different, cause I decided to make a comfy skirt for myself. But it turned out, that jersey I got was not as stretchy as I'd like it to be, and it's simply too small. So I have two options - give it away to some colleague of mine who is smaller in size, or wait until I burn some calories :P Haven'e decided on that one yet. But the template 2.0 is ready and cut and is waiting to be used. Maybe I'll do that this month... But I wouldn't hold my breath :D

3 comments:

  1. dasz radę, jestem ciekawa efektów :) a kot niesamowity, te jego oczyska ...

    ReplyDelete
  2. Ja też mam oczy jak 5zł gdy widzę takie ładne materiały za tym kociakiem. Zapraszam do mnie (projektuję,szyje itp..) http://zapalov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Moim skromnym zdaniem, ty czasu nie marnujesz jak inni, masz bardzo fajne prace i talent

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...