09/03/2012

100. Pomysły? Ideas?

Nowy zakup, nowa radość. Szczególnie, kiedy z paczki łypią na mnie tak pięknie zapakowane tkaniny :) Myślałam o tym, żeby przeznaczyć ten materiał na imbrykowe ubranko i inne kuchenne pierdółki. A jakie wy mielibyście pomysły? Tak na marginesie- pracuję teraz nad dwoma tutorialami, więc mam nadzieję, że niedługo pokażę wam coś ciekawszego :)


A new purchase equals loads of fun! Especially when a package holds such beauties. I though about using this fabric to make a tea cozy and other kitchen-related stuff. And what would you make with it? BTW - I am working on two tutorials right now, so hopefully, I'll show somewthing interesting soon :)


6 comments:

  1. Imbrykowe ubranko i podkładki pod kubeczki ! super pomysł :)

    ReplyDelete
  2. Tkaninka bardzo ładna. Z powodu tych babeczke to przychodzą mi do głowy kuchenne gadżety :) Może fartuszek, rękawice kuchenne albo łapki?

    ReplyDelete
  3. Nie wiem jak dużo tego materiału, ale jeżeli na fartuszek wystarczy, to ja bym fartuszek uszyła, bo bardzo często bym go używała.

    Śliczne... nie dość, że groszki, to jeszcze babeczki... czujesz taka Pani domu słodka? :D

    ReplyDelete
  4. babeczki fantastyczne , jak je zobaczyłam również pomyślałam
    o fartuszku ;)

    ReplyDelete
  5. Hmm, materiału na duzy fartuszek z karczkiem moze nie starczyc, ale chyba zdecyduję się na taki krotki. Do tego moze jakos jeszcze zmajstruję rękawice plus imbrykowy zestaw, macie racje! Dziękuje za komentarze!

    ReplyDelete
  6. Ciekawa jestem jakie tutoriale robisz :)
    Materiał boski.
    Sama mam ciągle problemy co z nimi zrobić. Pomysłów pełno, tylko ciągle czasu brak i chyba kopa :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...