26/02/2012

092. Ku ciepłości! / Let's snuggle!

Dzisiaj nie będzie o torebkach czy blokach patchworkowych, ale o moich ciocinych obowiązkach :) Czyli pokazuję zestaw kołderka, poducha + prześcieradło, dla lalek, uszyte przez ciotkę Asię :) 


Szyłam ten zestaw i szyłam, aż w końcu siadłam wczoraj za maszyną i skończyłam wszystkie części. W sumie miałam zrobić tylko poszewki, ale zmajstrowałam też wypełnienie, żeby jakoś ten zestaw kwiatowo-sowi prezentował się na zdjęciach. Poszewki zapinane są na guziczki, zszyte z 2 różnych materiałów. Prześcieradełko dla kontrastu zrobiłam z jasnej bawełny.


Umówiłam się ostatnio z Sabikiem z Malachitowej Łąki na moją pierwszą w historii wymiankę-niespodziankę. Nie mogę się doczekać, żeby się z wami podzielić tym, co dla niej uszyłam :) Do końca tygodnia powinnam wszystko wam pokazać! A 1 Marca ogłoszę do kogo powędruje torba z mojego 3ciego candy :)

I don't write today on bags, purses or patchwork block but about my duties as an aunt. So it's on the set for dolls - bedclothes to be exact. My sister-in-law asked me if I can make it - I couldn't say no! I decided to combine 2 patterns - owls (that I adore) and pink flowers - perfect for a girl! I also made a bright sheet, to keep a contrast. 



I added buttons, so that sheets can be easily removed from a pillow/comforter. I made these using pink fleece, but I forgot to take pictures :)

I am also super-excited, as I am having a swap with Sabik of Malachitowa Łąka. I hope that by the end of this week, I'll be able to show you here what I've made for her. And don't forget that on 01 March, I'll announce the winner of my 3rd Giveaway!

3 comments:

  1. Urocze i z sówkowej tkaniny, ale lalki będa miały spanko cudne:]

    ReplyDelete
  2. Boska ciocia jesteś!!!!
    Cudny komplecik!

    Ach ja też nie mogę się doczekać:-)

    ReplyDelete
  3. Dzieki Dziewczyny :) W piątek wiozę pościelki do nowej właścicielki, zobaczymy jak się sprawdzą :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...