07/08/2011

041. Dookoła Orientu / Oriental Theme

 
Łucznik ogłosił konkurs na swoim profilu Facebookowym +/- w tym czasie kiedy założyłam profil na FB - więc od razu wpadł mi w oczy! Jestem szczęśliwą posiadaczką maszyny tej firmy, więc postanowiłam, że może będzie warto coś uszyć. Tematyka dookoła orientalna... Hmmm, no tak - z której strony to ugryźć? Wachlarz! Nie ma to jak burza mózgów w pracy :) To jest to. Naszkicowałam więc jak +/- miałaby ta torebeczka wyglądać, namęczyłam się najbardziej, bo aż cało jedne popołudnie na wykrawaniu jego kawałków i obszywaniu lamówką. Wielkość to ok. 25x35 cm, zmieści dość dużo, poniewać wszyłam do środka kieszonkę i na rogach zrobiłam zaszewki. Jestem dość zadowolona z końcowego efektu i teraz pozostaje mi tylko czekać na ogłoszenie wyników :) Więcej zdjęć na moim Facebookowym profilu.

ENGLISH:

At the time I set my FB account, Łucznik company announced a contest on their profile. I though that maybe I should consider it - the main theme is orient. So quite a broad topic I'd say. I set my mind on oriental fan, cut fabric and binded it with red and rasperry-colored tape.  The fan I placed on the flap of my newest clutch bag (sewing + fabric glue) took me 4 or 5 hours to make. But I think it was worth it. I also placed magnetic snap and added two layers of sewn-in interfacing. Keep your fingers crossed - I want to win something mwahaha ;) More pictures on my Facebook!

5 comments:

  1. Rewelacyjne wyczucie tematu i wykonanie zadania.
    Aż dziw,że nie byłaś w czołówce zwyciężczyń.
    Może następnym razem ... pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Dziekuje za mile slowa! Ale dostalam chociaz bonik znikowy na zakupy w Luczniku - nie zamierzam sie zniechecac, bede walczyc w kolejnych konkursach :)

    ReplyDelete
  3. Gratuluję wyróżnienia :) Ja nawet się nie podjęłam zrobienia czegokolwiek, bo wiedziałam, że nia mam szans przy takich wyjadaczach:D

    ReplyDelete
  4. Dzieki Joanka! Grunt to zawziętość - z koleżanką wzajemnie się nakręcałyśmy, żeby się zmotywować i nie poddawać. Może weźmiesz udział w tym nowym, który ogłosili w tym tygodniu? Ja w każdym razie rozważam :)

    ReplyDelete
  5. Poczekam aż/czy najdzie mnie wena:D konkurs wydaje się ciekawy, choć nie kręci mnie tak bardzo, jak ten orientalny. Poszyjemy, zobaczymy :) Powodzenia!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...