01/08/2011

038. Kawa z mlekiem / Coffee with Milk

To zestaw zamówiony już jakiś czas temu przez koleżankę mojej mamy. Dostałam kiedyś siatę z zamszopodobnym materiałem, który chyba był kiedyś poszewką na kołdrę - znaczy się ekologicznie! :) I z tego właśnie materiału miałam uszyć torebeczkę i kosmetyczkę. Recycling to jest to! Co więc innego mogłam uszyć jak nie moje ulubione wzory!


Choć przyznam szczerze, że już tęskni mi się za szyciem nowych rzeczy, które mam w planach i zabiorę się za nie jak tylko skończę wszystkie zaległe zamówienia. Materiał niestety był dość rozciągliwy, nawet mimo podklejenia sztywną flizeliną. 

ENGLISH:


And here's the set ordered by my mom's friend. I got some time ago a bag with a suede-like pile of fabric. I think it used to be a pillowcase cover or something even bigger. I was asked to make a set of cosmetic bag + a small purse. So I just had to use it to make my favorite designs. 
 
 
The fabric was quite stretchy, even though I added fusible interfacing. But I managed to transform the fabric into two new objects and I must say I'm pretty happy with the result. I think that the flap with silk flowers looks nice, and I didn't even have to make them, I just cut the fabric in the right place and used the embellishments that were on it. How convenient :)



4 comments:

  1. A u mnie masz WYRÓŻNIENIE... :-)

    ReplyDelete
  2. A ja Ci serdecznie dziekuje!!! Zostawilam ci komentarzyk na blogu, juz niedlugo kilka nowych rzeczy na blogu sie pojawi, ostatnio duzo szyje :)

    ReplyDelete
  3. Cudowne uszytki!
    Jak dopieszczone !!!!
    Kolory i moje ulubione a motyw różyczek boski.
    Gratuluję wykonania i wyróznienia...

    ReplyDelete
  4. Kora dziekuje Ci bardzo za przesympatyczne komentarze:)Kolezanka mamy zamowila jeszcze do kompletu z tego samego materialu torbe na zakupy, wiec za jakis czas pojawi sie na blogu cos w podobnym stylu :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...