17/07/2011

032. Konkursowe Tkaniny / My Prize!

Czyli prezentuję cuda, które wybrałam dzięki uprzejmości 'Szmatka Łatka' po dziwacznej wygranej w konkursie Morskie Klimaty :) Moje najbliższe projekty i zamówienia uwzględniają tylko zakup około metra pomarańczowego polaru i mam nadzieję, że wytrwam w tym postanowieniu przez dłużej niż tydzień...

A projekt z polaru jest naprawdę cudny (przynajmniej w zamyśle a raczej wzorze, który upatrzyłam) i mam nadzieję zrobić go w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Powiem tylko, że będzie to przesłodki gadżet do dziecięcego pokoju.

Przy okazji, jeśli ktoś z was widział gdzieś fajną inspirację na fartuszek kuchenny, z kieszonką, wiązany za szyją, chętnie pooglądam :) Możecie wrzucać linki, albo skrobnąć na tutinella@gmail.com









ENGLISH:

Please, admire fabrics I got (yes, FOR FREE) after the weirdest contest I took part in :) I could get these thanks to Szmatka Łatka. The only other fabric I plan to buy now is orange fleece I need for one project - I don't want to spill the beans now so I'll only say it's gonna be ultra sweet and great for kids bedrooms. I hope I'll manage and restrain myself from buying new fabrics at least for one week :)

By the way, if you saw somewhere nice apron inspirations, please paste links in comments section or drop me a line to tutinella@gmail.com. I'd be obliged!

3 comments:

  1. ciekawy fartuch baaaardzo poszukiwany:)

    ReplyDelete
  2. Ale ci zazdroszczę :P

    ReplyDelete
  3. @ longredthread - a ja nie mogę się już doczekać kiedy położe na nich moje łapy! dzieki za koment

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...